Lägga marksten javisst


Okej, nu har vi lagt 5m marksten, 130kvm kvar.

Kommentarer
Postat av: Zeibrant

Hej N&N!

Kul att se att tomtarbetet löper på. Ni är verkligen duktiga! Tur att ni är unga och starka. Själv blir jag trött bara på att se allt som ni gör och har att göra. Högtryckstvättade faktiskt våra slipers igår, gäller att hålla dom fräscha, att de inte ruttnar bort trots "30 år på nacken".

Nancy, fräckt/fint halssmycke du fick tag i!

Går nu ut med "Maja", hon ligger och snarkar vid mina fötter under skrivbordet men studsar glatt upp när jag säger att vi skall ta en promenad.

Sköt om er!

Zeibrant

2010-08-29 @ 10:25:54
Postat av: Lin

Tack, tack. Jag känner mig inte så duktig med tanke på att vi hade planerat att garaget skulle vara klart vid den här tiden. Alltig går så låååångsamt framåt men vi kämpar på. Ni måste komma och hälsa på oss nån gång ni är här uppe i Stockholm.



Kram N

2010-09-02 @ 10:09:59
URL: http://linltd.blogg.se/
Postat av: Zeibrant

Självklart!

Drar vi förbi Stlm så försöker vi svänga förbi!

Zeibrant

2010-09-02 @ 23:13:09
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0