Ven är den andra svensken?

Jo filmen The Expandables som vi såg ikväll var inget vidare. Men däremot hände det en rolig sak innan filmen började.

Innan filmen började så visade de en klipp på Dolf Lundgren som hälsade alla välkomna och han bad om ursäkt att han inte kunde komma till den svenska premiären eftersom han var i London. Dolf Lundgren sa också att det var synd att han inte kunde vara tillsammans med de andra skådespelare på premiären i LA och att han hade hört att Sylvester Stallone hade skämtat glatt om den stora galna svensken. Men det gjorde inget sa han eftersom han kunde ge igen. Han hade ju trots allt besegrat Rocky en gång och då kan han slå honom på käften igen om han ville.

Helt plötsligt så hör vi en tjej bakom oss säga;

- Alltså vem är den andra svensken?
Hennes kille eller dejt svarar:
- Men det är ju Dolf Lundgren han var med i Roky 4 förstår du och spelade då mot Sylvester Stallone då.
- Aha svarade tjejen.

Filmen började

Efter några minuter så gör Dolf entre och så hör man tjejen igen:

-Alltså, är det här den andra svensken? jag förstår inte, var inte han regisör?
Killen svarar:
-Alltså det här är Dolf Lundgren och han är inte regisören utan det är Sylveter Stallone som regiserar.
-Aha svarade tjejen igen.

Jag var ju  bara tvungen att vända mig om för att se vad det var för tjej som inte visste vem Dolf var, vilken planet kom hon ifrån undrar jag.


Kommentarer
Postat av: Haleh

Erkänn att hon måste ha varit bimbomaterial, blonderad till platinatiden?!

2010-08-19 @ 10:26:38
Postat av: Lin

Det var vad jag trodde men tjejen var brunett och hade lockigt hår.

2010-08-19 @ 13:32:10
URL: http://linltd.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0