Kvällsmys?


Har inte bestämt mig om jag mysäter eller tröstäter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nancy!

Förstår att det har och kommer att bli en hel del resande och att bo på hotell.

Konsult av något slag? Du kanske har skrivit i bloggen om detta men det blir lättare att fråga dig.

Hur är det annars med unga paret? Garagebygget förstår jag går framåt, det blev en del skottande av snö från taket, skall det vara platt eller kommer det att bli brutet tak?

Niclas trivs på Panghus?

Morbror Zeibrant

2011-02-09 @ 21:11:48
Postat av: Lin

Hej morbror Zeibrant,



Jag har nu gått över och blivit konsult på Grontmij. Mitt första uppdrag är att vara projekt controller på Siemens i Finspång på ett uppdrag som de har åt Oskarshamn kärnkraftverk, väldigt spännande faktiskt. Dock är det lite tråkigt att bo borta några dagar i veckan men än så länge funkar det och jobbet är väldigt spännande.

Annars är det bra med oss. vi har äntligen blivit klara med panelen på utsidan av garaget och nu i helgen så ska vi börja isolera.

Niclas har det bra på Panghus, det går väldigt bra för dom och de har flera tomter på G som de ska bygga på i sommar.



Kram, kram å hälsa familjen

Juste, det är ett brutet tak.

2011-02-10 @ 10:24:29
URL: http://linltd.blogg.se/
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0