En lång dag

men en bra dag. Gick upp 05.15 för att hinna till ett möte som var på ett ställe utanför Norrköping. Resultatet av mötet får jag veta på fredagen, väldigt nervöst faktiskt. Kl 16.00 var jag tillbaka till Stockholm igen och mötte upp Fina och Inchi för en aw på hotell Nobi.  Tycker att deras lounge avdelning var väldigt trevligt, skön atmosfär, kommer nog att gå tillbaka dit snart igen. Som alltid när jag och Fina ses så slutar det med en Hiyashi Chuka på Ki-mama ramen, att nudlar kan vara så gott. Och nu är jag äntligen hemma, ska gå och lägga mig snart. 


Kommentarer
Postat av: Halehluja

Najsigt ställe...varför har jag aldrig hört talas om den? Du är så bra på att utforska stadens potential. Löv U!

2011-01-21 @ 12:15:41
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0